26/4/12

CAMINATA FINS EL CASTELL DE BURRIAC!!




11 comentaris:

  1. ei!! heu conquerit el castell!!! que guay!
    Carlos papa de Martina F

    ResponElimina
  2. Quin castell més xulo! I què alts!
    Gairebé sembla que toqueu el cel.
    Enhorabona a tots per arribar-hi.
    Chari (mare Ada)

    ResponElimina
  3. Enhorabona a toooots!!!!!!
    Cristina, mamà de la Paula

    ResponElimina
  4. em va cansar molt arribar al castell
    PAU G.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic d'acort am tu Pau ami tambe em ba cansa molt. Pero tambe mu vaig pasar molt be.A la meva mama lian a'gradat molt les fotos. Natalia Paez Cruz

      Elimina
  5. amba agrada molt

    ResponElimina
  6. cuan bem turna amvax cansa mol

    ResponElimina
  7. al castei de buriac es mol gran

    ResponElimina
  8. Hem ba agradar moltisim peroesque moltisim. el castell
    de borriac i la casa de colonies

    ResponElimina
  9. Al castell de buriac era mol xulu
    i am ba agrada moltlas baixades
    i per dins es mo xulu

    ResponElimina
  10. Al castej de buridac es mol xulu

    ResponElimina