19/2/09

Racó de plàstica

El racó de plàstica
Nosaltres, a l'escola, no hem de crear artistes; només volem aprendre de la seva sensibilitat, dels processos i materials que utilitzen. Diu en Toni Puig a Art i expressió a l'escola que "l'art és la música que fas, el teatre que organitzes, el poema que escrius, l'exposició de brodats que presentes...". I és en aquest sentit que tots som una mica artistes. Hi ha l'art dels genis i l'art del carrer, de l'escola i del centre cultural. L'art sorgeix quan comuniquem la nostra experiència, quan transformem el que ja tenim. L'art és la capacitat de quedar-nos encantats davant d'allò que és bell, és una manera de viure, és una altra sintonia. L'art és, com diu Shiller, "enlairar-se pel damunt del que és real per mantenir-se dins del que és sensible".
Si voleu escoltar el que han dibuixat feu "play" més avall.
BubbleShare: Share photos - Find great Clip Art Images.


10/2/09

EL GEGANT DE GUIX

El Gegant de Guix és el conte que els alumnes de P-3 han estat treballant durant aquest mes de Gener. A través d'ell han aprés a situar les principals parts de la cara: ulls, nas, boca, cabell, orelles.
També s'ha treballat l'expressió oral.
Aquí en teniu un exemple.

8/2/09

EL NADAL A L'ESCOLA

Hola a tots i totes!

Aquí teniu un recull de les fotos de les activitats realitzades a l'escola durant el Nadal. Un vídeo amanit amb música i amb les veus dels vostres fills i filles.
També trobareu les reaccions del retorn a l'escola dels nens i nenes, quan obrien els regals que
els Reis els havien deixat.



17/12/08

Tallers d'aprenentatge

Els nens i nenes de P-3 viuen en el seu primer any d'escola moltes emocions, sensacions i experiències. S'enriqueixen amb tot tipus d'aprenentatges nous i aprenen a treballar en equip tot i les mancances pròpies de l'edat.
En aquest sentit neixen els "Tallers d'Aprenentatge". Un espai on els alumnes s'agrupen en petits equips i aprenen a jugar. Sí, sí, a jugar!!!
Gràcies als "Tallers d'aprenentatge" milloren la seva autonomia ja que sovint han de realitzar les activitats sense el suport de l'adult. Però això no vol dir que el mestre no participi ja que és el moment més encertat per avaluar individualment un petit grup de nens i nenes aprofitant les agrupacions per racons.
Aquí teniu unes fotografies de les diferents activitats.
BubbleShare: Share photos - Easy Photo Sharing